Jego książki biją rekordy popularności na całym świecie. W czym tkwi fenomen Bożych poradników, opowiada Arkadiusz Łodziewski w rozmowie z Kamilem Krasowskim.
Boży poradnik antydepresyjny przekroczył w Polsce już rekordową sprzedaż 100 tys. egzemplarzy! Czytali go także m.in. sam papież Franciszek oraz odtwórca roli Jezusa w Pasji Mela Gibsona – Jim Caviezel.
Dziś jesteś szczęśliwym człowiekiem, twórcą bestsellerowych książek – Bożych poradników. Nie zawsze jednak tak było. Jak wyglądało wcześniej Twoje życie?
Przed nawróceniem zmagałem się z wieloma smutkami, strapieniami, a nawet z depresją. Czułem się zagubiony i pusty, mimo zewnętrznych osiągnięć: skończyłem studia na wydziale prawa, pracowałem wiele lat na wysokich, kierowniczych stanowiskach. Dzięki spotkaniu z Bogiem odkryłem, że prawdziwe uzdrowienie i radość (której nie znałem) pochodzą z wiary i bliskości z Nim. W swoich książkach pragnę dzielić się tym, jak duchowe przebudzenie pomogło mi wyjść ze smutków i lęków, oraz inspirować innych do odnalezienia nadziei i sensu w trudnych chwilach.
Masz trochę wolnego czasu i chciałbyś poświęcić go innym? Zostań wolontariuszem i zmieniaj świat na lepsze.
Wolontariat to różnego rodzaju działania wykonywane dobrowolnie i nieodpłatnie, mające na celu szeroko pojętą pomoc. Tak naprawdę każdy ma jakiś talent czy umiejętność, które może wykorzystać dla wspólnego dobra. Dlatego w wolontariat angażują się uczniowie, studenci, single i rodzice, emeryci i ludzie najróżniejszych zawodów. Może to być zajęcie stałe lub okazjonalne.
Telewizja Polska wyraziła gotowość do współtworzenia i podpisania nowego porozumienia z przedstawicielami Konferencji Episkopatu Polski, które opierałoby się na realnych założeniach i możliwościach finansowych - poinformowało PAP biuro prasowe TVP.
W stanowisku TVP przypomniano, że "podpisane w 2020 r. przez Jacka Kurskiego porozumienie między Telewizją Polską i Sekretariatem Konferencji Episkopatu Polski zawierało bardzo obszerną listę zobowiązań, obejmujących produkcję i emisję audycji katolickich na antenach centralnych i szesnastu oddziałów terenowych".
Żyjemy w czasach, w których moda odgrywa rolę nie tylko w świecie ubrań i zwyczajów, lecz także w sferze idei. Wraz z rosnącą świadomością kryzysu klimatycznego albo tego co w tej sferze jest aktualnie obowiązującą „prawdą” wiele osób szuka sposobów, żeby na potrzebie zmiany świata na lepsze zbić kapitał.
Jedni wybierają drogę edukacji, inwestują w innowacyjne technologie, pracują nad redukcją emisji dwutlenku węgla. Inni jednak stawiają na coś zupełnie innego – show i zamieszanie. I tak na scenę wkracza Ostatnie Pokolenie – organizacja, która zrobiła ostatnio dużo szumu wokół siebie, deklarując walkę z globalnym ociepleniem za pomocą metod, które można określić jako teatralne, całkowicie pozbawione długoterminowego sensu i zwyczajnie szkodliwe.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.