Coraz częściej przekaz o charakterze chrześcijańskim jest blokowany przez zarządców głównych kanałów komunikacyjnych współczesnego świata. W ostatnim czasie amerykańskie portale chrześcijańskie informowały, że takie działania podjęli zarządcy Twittera, nie dopuszczając do zamieszczenia materiałów przez obrońców życia, oraz Facebooka, który zablokował film opowiadający o chrześcijańskim dziedzictwie Stanów Zjednoczonych. Głównym przekazem filmu była teza, że religia – chrześcijaństwo w szczególności – leży u podstaw systemu wartości, na którym ojcowie założyciele zbudowali Stany Zjednoczone. Kuriozalne jest uzasadnienie odmowy zamieszczenia materiału na serwerach Facebooka. Otóż zarządcy największego serwisu społecznościowego na świecie, z którego korzysta blisko 2 mld osób, tłumaczyli odmowę ochroną moralności (sic!), bo tak chyba trzeba zrozumieć zarzut, jakoby film rozpowszechniał nagość. A tę można było zobaczyć we fragmencie sceny, w którym prezentowano słynny fresk Michała Anioła z Kaplicy Sykstyńskiej.
Pomóż w rozwoju naszego portalu