Reklama

Niedziela Małopolska

„Ducha masz? Chcesz?”

Regulamin Konkursu na plakat Miasteczka Modlitewnego 2018

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

„Ducha masz? Chcesz?”

Organizator konkursu:

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Organizatorzy Miasteczka Modlitewnego

Celem konkursu jest:

- inspiracja do działań artystycznych szerokiej grupy osób związanych z ideą Miasteczka Modlitenwego,

- uzyskanie najlepszej propozycji plakatu na Miasteczko Modlitewne 2018,

1. Konkurs adresowany jest zarówno do grafików komputerowych, artystów jak

i amatorów, bez ograniczeń wiekowych. Prace nadesłane na konkurs muszą być pracami autorskimi.

2. Konkurs organizowany jest w dniach 14.01.2018 r. – 18.02.2018 r.

3. Konkurs przewiduje wyłonienie jednego zwycięzcy, którego propozycja zostanie zaprezentowana jako plakat Miasteczka Modlitewnego 2018. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę w postaci darmowego uczetnictwa w Miasteczku Modlitewneym oraz gadżety związane z Miasteczkiem Modlitewnym.

4. Oceny prac dokona Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora. Komisja Konkursowa zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w projekcie wybranego plakatu, a Autor projektu zobowiązuje się do konsultacji przekazywanych sugestii przez Komisję Konkursową i dokonywania ewentualnych poprawek w projekcie plakatu.

5. Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne.

6. Propozycje plakatu zgłaszane do konkursu powinny być dostosowane do formatu B3 (353mm x 500mm), w orientacji pionowej, w rozdzielczość co najmniej 300 dpi (format pliku w rozszerzeniu: .jpg – plik poglądowy). Autor zobowiązuje się również po wygraniu konkursu do dostarczenia plakatu do wydruku w formie wymaganej przez Organizatora (plik musi odpowiadać specyfikacji przewidzianej dla druku offsetowego – profil kolorów CMYK, rozdzielczość 300 dpi, spady odpowiednie dla rodzaju publikacji).

7. Propozycja plakatu musi zawierać hasło „DUCHA MASZ? CHCESZ?” i informację Miasteczko Modlitewne 2018, 27 VII – 2 VIII 2018 r. (układ graficzny dowolny).

Dodatkowo plakat powinien zawierać logo Miasteczka Modlitewnego, logo Sanktuarium bł. Karoliny, motyw cyfry “7” (związany z 7 darami Ducha Świętego) i bł. Karoliny.

Reklama

8. Prace konkursowe należy przesyłać do 18 lutego 2018r. na adres e-mail: miasteczkomodlitewne@gmail.com. W tytule wiadomości prosimy wpisywać: „Konkurs na plakat Miasteczka Modlitewnego”. W mailu prosimy o podanie imienia i nazwiska autora, adresu i numeru telefonu.

9. Nadesłane prace spełniające wymagania techniczne i formalne, będą sukcesywnie publikowane na stronie internetowej: miasteczkomodlitewne.pl, a także na oficjalnym fanpage’u MM: https://www.facebook.com/miasteczkomodlitewnewzabawie/?fref=ts

10. Zgłoszenia, które nie będą spełniać wymagań regulaminu, nie będą poddawane ocenie.

11. Wyniki konkursu zostaną przekazane jego laureatowi telefonicznie lub pocztą elektroniczną, zostaną również ogłoszone w stosownym terminie na stronie internetowej Miasteczka Modlitewnego i na oficjalnym profilu MM na portalu społecznościowym facebook. Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu nastąpi najpóźniej w marcu 2018r.

12. Udział w "Konkursie na plakat Miasteczka Modlitewnego 2018" jest jednoznaczny z nieodpłatnym udzieleniem prawa do wykorzystywania zwycięskiej propozycji we wszystkich polach eksploatacji: druku w dowolnej liczbie, publikacji i w dowolnym nakładzie, używania ich w Internecie oraz w innych formach utrwaleń, nadających się do rozpowszechniania w ramach działalności Miasteczka Modlitewnego.

13. Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych na potrzeby konkursu (Ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. DZ. U. Nr 133 poz. 833).

Organizatorzy Miasteczka Modlitewnego

2018-01-27 08:23

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

List w Roku Wiary, przekazujmy Ewangelię

Listy dotyczące wiary: jej treści, głównych przesłań oraz problemów z jej przekazywaniem pisali do zakładanych przez siebie wspólnot oraz do swych współpracowników św. Paweł, a także święci Piotr, Jan, Jakub. Naśladowali ich inni ewangelizatorzy, m.in. Grzegorz Wielki, św. Klara, św. Katarzyna... Piszą je do dziś papieże i biskupi.
Takie listy mogą pisać także współcześni: kapłani - do swoich parafian, np. z racji kolędy, jubileuszu 25- czy 50-lecia małżeństwa, do bierzmowanych, do tych, którzy wyjeżdżają do pracy lub na studia, do byłych parafian; dlaczego z racji Roku Wiary nie miałby napisać okolicznościowego listu także np. mąż do żony pracującej czasowo za granicą (bądź odwrotnie), ojciec do córki lub syna będących na studiach, syn lub córka do matki czy ojca, dziadek lub babcia do wnuczki/wnuczka, dlaczego nie napisać listu do sąsiadów, do księdza proboszcza, do swego katechety, do parlamentarzysty...

CZYTAJ DALEJ

Nowi kanonicy

2024-03-28 12:00

[ TEMATY ]

Zielona Góra

Karol Porwich/Niedziela

Podczas Mszy Krzyżma bp Tadeusz Lityński wręczył nominacje i odznaczenia kapłanom diecezji. Życzenia otrzymali również księża, którzy obchodzą w tym roku jubileusze kapłańskie.

Pełna lista nominacji, odznaczeń i jubilatów.

CZYTAJ DALEJ

Abp Galbas w Sosnowcu przeprosił wiernych za każde zgorszenie, które kiedykolwiek spowodowali księża

2024-03-28 23:35

[ TEMATY ]

Abp Adrian Galbas

flickr.com/episkopatnews

Abp Adrian Galbas

Abp Adrian Galbas

- Kościelne postępowanie w bulwersującej sprawie sprzed miesięcy dobiega końca - powiedział abp Adrian Galbas SAC, administrator apostolski diecezji sosnowieckiej sede vacante. W czasie Mszy Wieczerzy Pańskiej, którą odprawił w sosnowieckiej bazylice katedralnej, przeprosił wiernych za każde zgorszenie, które kiedykolwiek spowodowali księża.

- Po podjęciu ostatecznych decyzji, zostanie o nich poinformowana opinia publiczna. Także w sprawie, która w ostatnich dniach spowodowała, że diecezja sosnowiecka znalazła się na czołówkach gazet, jestem zdeterminowany, by wszystko wyjaśnić i adekwatnie zareagować. Proszę przyjąć moje zapewnienie, że nic w tej, jak i w żadnej innej gorszącej sprawie, nie jest i nie będzie zbagatelizowane - powiedział.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję